niedziela, 3 marca 2013

Moje myśli

Długopis to moja wędka
którą łowie ludzkie serca
To jest moja droga
wyznaczona przez samego Boga

Niegdyś ukrywałem ten talent
dziś szlifuję ten diament
trudno było na początku
Wiem. Nie zawsze jestem w porządku

Tu pokazuje co mam w środku
Pozostawiam duszę na papierze
 i co kocham, myślę i w co wierzę
Za to co mam dziękuję teraz Bogu

Opisuje smutek, ból i cierpienie
i te chwile których było nie wiele
Przyjaciele są wtedy kiedy potrzebuje
A fałszywym chcę powiedzieć co do nich czuję

Bo tych co kocham stawiam na pierwszym miejscu
zawsze mam dla nich miejsce w moim sercu
Chcę powiedzieć po prostu dziękuję

                                                                                                              

                                                                                                                  T. N. K. D. Ł.
                                                                                                                   Dzięki : )

4 komentarze:

  1. Powiem Ci Herno że widzę postępy Gratki dla Ciebie ziomuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Progres, nigdy nie stoję w miejscu idę dalej ku zwycięstwu ;D

      Usuń
    2. Jak zwykle pewny siebie i walczy o swoje :D świetny wiersz;)

      Usuń
    3. Świetny!:)

      Usuń