sobota, 13 lipca 2013

Jakieś bzdury od Du$ki

Musiało mi sie bardzo nudzić, skoro napisałam takie coś... postanowiłam napisać jakiś tekst do piosenki, ale że próbowałam zrobić coś takiego pierwszyraz, to nie wiem, czy mi wyszło...

1. Nie ogarniam tego świata
Ja chcę także czasem żyć
A te bardzo długie lata
Chcę też tutaj dobrze śnić
Sen przynosi ukojenie,
Ale także złe wspomnienie,
Może małe przypomnienie
Ale już tu nie chcę żyć!

Ref.
Czy to takie trudne jest, oo...
Zapomnieć czas stracony dla Ciebie?
Czy wolę zapomnieć to
I dalej żyć dla siebie?

2. Nie wytrzymam tego dłużej
Też mam czasem czegoś dość
Może nie mam się najgorzej
Ale też chcę dać Ci w kość?

Wiem, że nie jest to tak dobre jak od innych, ale dopiero się uczę... ;)

Du$ka

2 komentarze:

  1. A ja wole oją tate co jebie jakl atrament, kiepskie to

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się refren ;)

    OdpowiedzUsuń