sobota, 5 października 2013

Moje myśli

Skoro wiersze,
są przejrzyste.
To moje myśli,
są mega sprzęrzyste.
Choć czasem nie mają sensu,
to ciągle piszę nowy tom.

Może nudzi Wam to się,
lecz to serce pisze.
Co w sercu nosi ból,
a na twarz uśmiech ma.
Każdy co mnie zna,
widzi sens wiersza tego.

Jeśli nie widzisz sensu wiersza tego,
pogódź się-nie znasz mnie.

-------------------------------------> <3 <--------------------------------------------------
Dziś troszkę bardzo dziwny wiersz,
Z powodu, że mam problem z kontem na blogu.
Jeżeli będzie dobrze,
wstawie notkę chwilowo, blog będzie w bezruchu. (około tydzień- góra dwa)


3 komentarze:

  1. Ten blog się stacza ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możliwe. Tylko bardziej poprosiłabym o argumenty, dlaczego tak sądzisz ? Mam 2 szkoły i prowadzę sama bloga. Mam prawo czasem dodać coś bez sensownego, bez rymów, każdy wymaga od innych ale nikt od siebie, z poważaniem Lusia (autorka bloga)

      Usuń
    2. Nie kryj sie dwiema szkołami! Nikt ci nie kazał iść do tej drugiej! I nie sądzisz, że lepiej nic nie dodawać, niż dodać coś, co jest bez sensu i ma tylko słuzyć jako zapychacz? Jeśli wszystko robisz na tzw. "pół gwizdka" to mi cię jest szkoda... A propos wymagania od siebie: dlaczego nie napiszesz czegoś lepszego?

      Usuń