sobota, 26 stycznia 2013

Powitanie!

Cześć! 
Jestem Lusia i razem z MoonCat, Herno i Siontalem założyłam tego bloga. Będziemy zamieszczać tutaj wiersze, rysunki, opowiadania oraz inne kreatywne pomysły. 
Może na początek nas przedstawię:
Luśka, czyli ja:  nazywam się Ilona, mam 16 lat. Moje zainteresowania to między innymi pisanie wierszy, bardzo lubię też grać na gitarze i czytać książki. Posiadam psa, który bawi się Tina.  
MoonCat: nazywa się Magda, ma 16 lat. Lubi rysować, słuchać muzyki, pisać, czytać książki. Ma młodszą siostrę, oraz trzy koty.
Herno: ma na imię Wojtek, też ma 16 lat. Leń i lubi gry komputerowe, muzykę (głównie rap), no i pisać wiersze.
Siontal, czyli Patryk, też ma 16 lat. Kocha tworzyć muzykę, od pewnego czasu również pisze wiersze mimo, iż twierdzi, że są beznadziejne.  Ma trójkę rodzeństwa, dzięki którym nie posiada chwili spokoju. W wierszach odnajduję ciszę i spokój oraz może zapomnieć o problemach codziennego życia.
No to tyle na dziś.

Pa, pozdrawiam Lusia ;*

Ps. Posty będą dodawane w miarę naszych możliwości. Lajkujcie i komentujcie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz