niedziela, 3 lutego 2013

Dla brata choć nie rodzonego

To co mnie boli
to że czas płynie powoli
ludzie są i przemijają
 ci nie liczni pozostają
a to co było minęło
ten chory świat jest taki zły
czasem płyną mi z oczu łzy
to strasznie boli
trzymam pistolet przy skroni
pytam Boga co  robić
jak tutaj żyć
Pisze ten list dla Ciebie Suchaja
Tęsknie za Tobą Chłopie
bo z Tobą zawsze były frajda
wspomnienia chodzą mi po głowie
nie bądź jak Łukasz Podolski
Wracaj bracie do naszej Polski

Dla Herno (autor: T. Suchaja)
Nie chciałem wyjechać z Kochłowic
przysięgam, nie chciałem za nic.
Nie miałem wyboru taki los i rodzina
ale jednak chcę wrócić nie miej mnie za sku*****na
Gdy Cię poznałem przybiłem Ci pionę
nie mam słów by to opisać w mych wersach tonę
ale już nie długo będzie jak dawniej
piątka browar ty wiesz o tym bracie
nie zostało już długo potem wrócę na stałe
zostanę tam jak ksiądz w konfesjonale
więc pamiętaj o tym dopóki nie zginę
będę mieszkać w Polsce i założę tu rodzinę


                                                 

*Wiem, Ci się to nie podoba, ale to chwyta mnie za serducho:)

3 komentarze:

  1. Smutne : ( Ale piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa jaram sie :O dobra w ch*j ;D szczegolnie refren : O

    OdpowiedzUsuń
  3. "ludzie są i przemijają".... smutne:( ale... ileż prawdy w nich....

    OdpowiedzUsuń