piątek, 8 lutego 2013

Zwolnij?

Mówisz mi zwolnij chłopcze
ale nie wiesz czego pragnę
ja nie potrafię bo jestem młody
a chciałbym być tak naprawdę wolny
choć pod nogi życie rzuca kłody
ja spełniam swoje marzenia i sny
jeśli chcę to polecę do góry jak trzeba
aż dłonią dotknę całego nieba
a kiedy przekroczę granicę życia
i nie usłyszysz już serca mego bicia
chwyć tych kilka kartek papieru
które pozwoliły mi dojść do celu
przeczytaj moje krótkie słowa
i wspomnij że żyła taka jak ja osoba.
Teraz pytasz po co opowiadam to tobie
a po to byś kiedyś dał znicz na moim grobie


9 komentarzy:

  1. Czemu ty takie smutnie wiersze piszesz ?:( zdołowałeś mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne, czy też nie... I tak jej uwielbiam ♥ Mam utalentowanego "przybranego brata" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki ^^ ale jaki tam utalentowany pisze to co czuje a to że rymy plączą mi sie pod nogami to z nich korzystam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. oj! zwolniliście chłopcze, zwolniliście. Tyle dni bez wpisu.....Proroczy wiersz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herno napisal (w zakladce kontakt) analfabeto/tko ze nie ma dostepu do internetu bo ferie ma -,- napisal kilka zajebistych wierszy i jak tylko bd taka mozliwosc wrzuci. Pierdolone dziecko hejtingu-,-

      Usuń
    2. Ej proszę się wyrażać, racja jest napisane, że mamy ferie nowy post mówi sam za siebie.

      Usuń
  5. Herno, Herno wiedzialem ze wzbudzasz wielkie emocje, ale nie myslalem ze przez te tw wiersze bd tak napieta sytuacja;D pozdRo bRo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hoho... też nie umiem w to uwierzyć, ale... cieszę się z tego powodu ; D

      Usuń