wtorek, 5 lutego 2013

Gdzie znaleść wene?

Gdzie znajdę wenę?
Pytasz się mnie.
ja ci odpowiem
wena jest wszędzie.
To przyjaciele, to ludzie,
z ktorymi sie spotykasz
to problemy, które masz
nie jest jak te chwile
co uciekają jak motyle
to osoba, która kochasz
to doświadczeń bagaż co na plecach nosisz
to rodzeństwo które drażnisz
znajdziesz ja w sąsiedzie co mieszka obok
wena Cię nie opuszcza ani o krok
jest na podwórku i w szkole
w przyrodzie też tego wiele
znajdziesz ją we śnie
pod kamieniem na ulicy
w blokach w okolicy
już mniej więcej
wiesz gdzie szukać jej
wiec pisz teksty i próbuj dalej

11 komentarzy:

  1. Herno łamiesz system kochany, hehe pamiętam to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mądre spostrzezenia w tym wierszu

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myslę, ze wenę znajduje sie właśnie w takich wierszach i blogach, jak ten. Jest we wrażliwości autora, trafnosci spostrzeżeń, analizie zwykłych, prostych rzeczy i spraw. Moze być inspiracja dla innych:). Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady :D Trzeba znaleść coś co by nas zainspirowało i słowa na papier same płyną :P

      Usuń
  4. Dziękuję Lusiu, że u mnie byłaś
    i ślad po sobie tam zostawiłaś.
    Wena przychodzi, wena odchodzi,
    z niej korzystajcie - Wy tacy Młodzi.

    Wam Wszystkim życzę, by zawsze była
    i by Was nigdy nie opuściła.
    A dzisiaj Wszystkich mile pozdrawiam,
    do rymowanek szczerze namawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba! mogę wrzucić na bloga? tylko prosiłbym o Twoje imię albo pseudonim^^

      Usuń
  5. Najbardziej mi się podoba ten wiersz^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja go odkryłam!! Pamiętam jak się wstydziłeś w szkole wiersz pokazać i go wyrywaliśmy siłą z twych łap.I co? Patrz jaki duży krok do przodu zrobiłeś... jestem pewna, że zrobisz jeszcze większy ^^ 10/10

    OdpowiedzUsuń